dilluns, 14 de juny del 2010

EL WÀTER ERA AL FONS. LA MERDA ERA A L'ENTRADA.


Sovint, el wàter de la feina fa fàstic. Avui m'he molestat a fer una foto de la balda. Amb tota sinceritat, espero que aquesta brutícia sigui d'algú a l'entrar al wàter, perquè si és al sortir... Fotos de la tassa del wàter no he gosat fer, perquè, amb tota sinceritat, les restes de "Paladín a la taza" són freqüents. A l'entrar al wàter, he recordat la cançó "L'escola de Ribera" del mestre Ovidi Montllor (http://www.cancioneros.com/nc.php?NM=3873). Mira, m'ha donat per aquí, però, amb tota sinceritat, potser un dia l'embruto més jo... amb el meu vòmit.

1 comentari:

  1. Entenc que quan dius el water de la feina, es el water que utilitzes allà a on tu tens la teva feina, es a dir, al curro.
    No et preocupis (o si, perquè la merda preocupa) perquè jo he treballat i treballo a llocs a on hi han molts llicenciats universitaris, també gent aparentment educada, i gent que hom diría fina.
    Doncs, no !!, les tasses dels waters i parets, es veu que son un lloc escatològicament reivindicatius a on alguns/nes, fan o escriuen marranades per treu-re's de sobre la mala llet que acumulen durant el dia.
    El problema comença quan tu ets el que utilitzes aquest lloc després d' ells, dues opcions: o en busques un altre o t' aguantes, tanques els ulls i el nas i ¡¡ endavant !!
    Ànim company

    ResponElimina